אני הולכת ליריד שמעניין את הקהל שלי ואני רוצה להראות קצת מה קורה שם ולספר מהזווית שלי. אני בסך הכל צריכה לצלם את עצמי כמה דקות ואין לידי אף אחד שאני מכירה ועדין אני לא מצליחה לפתוח את הטלפון ולצלם.
למה זה קורה?
חשבתי על זה הרבה, והתשובה הכי אמיתית שלי היא הפחד לעשות מעצמי צחוק.
יש בוידאו הזה משהו לא טבעי, הרגשה שמישהו ממש בוחן איך הבעות הפנים שלי, ואם אני ברורה או מתחילה להתבלבל.
ואיך אני נראית, למה השיער נראה מוזר והקול שלי בכלל, מה זה הקול הזה?
אבל אז אני נזכרת למה זה חשוב לי.
אני יודעת שאני רוצה שאנשים יחשפו לעסק שלי, שיש לי מה לתרום להם, שבדרך הזאת אני אגיע לאנשים שמתחברים אלי ולמה שאני משדרת ולכן יגיעו אלי הלקוחות הנכונים לי.
זאת גם דרך להבליט את עצמי ובכלל היום אנשים אוהבים וידאו ואני לא רוצה להשאר מאחור.
אז חשבתי מה יכול להגביר בטחון בסרטונים הללו. ואילו הדרכים שבעיני יעזרו לי:
- תרגול, תרגול ותרגול- אין מה לעשות. אין דרך רק לחשוב על זה ולהתגבר על הפחד. אני מאמינה שככל שאעשה את זה יותר, כך זה יהפך לקל יותר. אז פשוט להתחיל וכמה שיותר מהר, יותר טוב.
- תכנון- לחשוב בדיוק מה המסר של הסרטון, שיהיה מסר אחד ממוקד ולבנות סביבו את התוכן. לחשוב איך אני נותנת כמה שיותר ערך בצורה נגישה וברורה שקל להבין גם אם לא מצויים בקשב מלא (תוך כדי גלילה אינסופית בפייסבוק :-))
- לצלם מספר טייקים- להתאמן ולצלם מס' פעמים עד שאני מרגישה שזה טוב.
- לדעת לשחרר- להבין שעדיף סרטון קצת פחות טוב מאשר בלי סרטון בכלל ופשוט להוציא. כי תמיד אני אהיה לא מרוצה ממשהו, אבל אני לא רוצה לתת לזה למנוע ממני לשווק בוידאו.
- רקע לסרטונים- כדי להרגיש מקצועית, חשוב לי לשדר את המקצועיות באמצעות המראה הויזואלי של הסרטונים שלי. אני מאמינה שהמראה הויזואלי של הסרטון חשוב לא פחות מהתוכן. זה מיד מייצר איזה שהוא דימוי על בעל העסק, אם הוא מקצועי או חובבן, מצליח או לא. זה משהו שקורה לנו באופן לא מודע. לכן אני משקיעה בעיצוב קיר הרקע שלי, שאותו אני מעצבת בימים אלה. כתבתי פוסט נוסף על עיצוב הרקע לצילומים אותו ניתן לקרוא כאן.
אני מעצבת לעסקים את הרקע לסרטונים השיווקיים שלהם באמצעות עיצוב בפועל ובאמצעות יעוץ ממוקד שבעלי העסקים יכולים ליישם לבד.
אז איך הסרטונים שלכם נראים? בחרו סרטון שלכם ונתחו.
- האם הוא ייצוגי בעיניכם?
- האם הוא מספר מי אתם?
- האם הוא משדר את המקצועיות שלכם?
- האם הוא משדר את תחום העיסוק שלכם?
- האם הוא מעביר את המסר שלכם?
מעניין מאד מה תגלו ואם בא לכם אתם מוזמנים לשלוח אלי את הניתוח שעשיתם ואשמח לתת לכם פידבק על הסרטון.