fbpx

עד כמה חשוב לקחת מעצבת פנים?

זאת שאלה שראיתי בקבוצת עיצוב.

בפוסט הזה אסביר לכם מה אני עושה בתכנון ועיצוב לשיפוץ וכך תוכלו להבין אם זה משהו שתוכלו להתמודד איתו לבד או לא.

תכנון חלוקת חלל ומקסום הפוטנציאל של הבית

תכנון מחדש של החלל לפי הצרכים הספציפיים של הלקוחות- כמובן אין צורך תמיד להזיז מטבח ולשבור את כל הקירות, אבל הרבה פעמים שינויים מסוימים במבנה הפנימי יצרו שינוי גדול. כמו סגירת דלת מעבר מח. שירות לח. רחצה שיצרה מקלחון מפנק וחדר רחצה מרווח לעומת מקלחון פיצפון שהיה לפני.

הדמיות

הצגה תלת מימדית של הבית לאחר השיפוץ המאפשרת וודאות שהתכנון אהוב ומתאים לכם:

מראה ממש את המטבח, חדר הרחצה, הריהוט כולל צבעים וחומרים- אם יש לך יכולת לדמיין ניתן לוותר, אבל מניסיוני זה אחד הדברים החשובים שמאפשר לא לעשות טעויות בבחירות. גם הקבלן רואה ככה מה התוצאה שאליה הוא צריך להגיע וזה מקל עליו.

מפרט כמויות

מפרט כמויות לצורך מכרז קבלנים. קובץ הכולל את כל תכולת העבודה המאפשר להשוות בצורה נכונה בין קבלנים ולוודא שהחומרים יהיו זהים כמו סוג קיר הגבס, רובה, חיתוך בגרונג וכו'.

סט תכניות עבודה מלא לקבלן

כולל תכנית הריסה, אינסטלציה, חשמל ותאורה, ריצוף, פריסות חדרי רחצה, הנמכות תקרה ועוד. יש בתכניות מאות פריטים שחלקם אתם כלל לא מודעים אליהם, שתוכננו לאחר הבנה מדויקת של צרכים וכן צרכים עתידיים (החלפת גודל מיטה לילד וכו') הכל כדי שהתאורה למשל, תמוקם בדיוק בהתאמה לריהוט, שלא תהיה מנורה שנתקעת בארון קיר ועוד.

ליווי לבחירות מספקים והמלצה על בעלי מקצוע טובים

ליווי לכל הבחירות כמו אריחים, אסלות, מיכל הדחה, אינטרפוצים, מטבח- התאמה של החומרים לסגנון העיצובים הרצוי, שילובים נכונים, בחירת גדלי ריצוף המותאמים לחדרי הרחצה שלא יצרו חיתוכים מכוערים, כמות אחסון במטבח בדיוק על פי כמות הפריטים שלכם, אופן ההתנהלות שתרצו וכו'. קביעה נכונה של גבהי מגירות, חומרי גמר וכו'.

הגעה לשטח לוידוא יישום התכניות ופתרון בעיות בשטח

הגעה לשטח בשלבים קריטיים לבנייה לוודא שהבנייה נעשתה במקום הנכון, נקודות מים במיקומים הנכונים, נקודות חשמל (בודקת אחד אחד עם מטר עם הקבלן ואם נדרש הוא צריך לתקן).

בעת ביצוע השיפוץ יתגלו דברים שלא היו ידועים בשלב התכנון ויש לתת להם מענה מיידי. הקבלן יוכל להציע פתרון טכני אבל המעצבת תבחר בפתרון המתאים לעיצוב.

המעצבת מובילה את תהליך העיצוב

השיפוץ הוא תהליך לא פשוט ברמה הרגשית- מחלוקות בין בני זוג, תחושת לחץ ואי ודאות אם התוצאה תהיה לשביעות רצון, עמידה בתקציב.

המעצבת מייצרת תחושת ביטחון, חושבת על כל הפרטים, מורידה מכם הרבה כאב ראש, מגשרת בין בני הזוג היות והתהליך מובנה וכולל תכנון מאד מוקפד.

מעצבת מקצועית תתכנן לכם בית בהתאם לתקציב ותחסוך הרבה זמן והתעסקות בבחירות וקבלת החלטות.

 

לסיכום, תהליך שיפוץ הוא מורכב ומכיל תכנון מדויק, קבלת המון החלטות בנושאים רבים שלאנשים בדרך כלל אין מושג בהם: אינסטלציה, מרחבי שימוש, תכנון חשמל, הנמכות תקרה, תכנון מטבח ועוד.

אם אתם רוצים השיפוץ ישתלם לכם, שלא תרגישו שהשקעתם אך קיבלתם תוצאה שאתם לא מרוצים ממנה, להרגיש שמיקסמתם את פוטנציאל הבית, כדאי להעזר באשת מקצוע שתייצר תכנון נכון ותהליך מקצועי ונעים.

רוצים ללמוד עוד על שיפוץ הבית? אני מזמינה אתכם לפודקאסט שלי עם פרקים קצרים אך מלאים תוכן חשוב למי שעומד לשפץ את הבית. להאזנה לפודקאסט "משפצים" לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לקבלת עידכונים, פוסטים בבלוג והטבות >>