fbpx

אם אתם אוהבים לקבל השראה מתוכניות עיצוב, אני ממליצה על שלושה ערוצי יו-טיוב ששווה לעקוב אחריהם.

NEVER TOO SMALL

ערוץ יו-טיוב שכולו עוסק בעיצוב דירות קטנות עם כל הטריקים והשטיקים לפתרונות תכנון ואחסון יצירתיים כמו דלת נשלפת שממנה יוצא שולחן מטבח וכורסה שהופכת לכסא לשולחן עבודה. אבל מה שאני יותר אוהבת בערוץ הזה הוא איך מצליחים לייצר בתים נעימים שלא מרגישים שמשהו חסר בהם, שמרגישים מרווחים ובעיקר ייחודיים ומלאי אופי.

STUDIO MCGEE

ערוץ יו-טיוב של זוג מעצבים כריזמטיים עם סטודיו לעיצוב וחנות מושלמת לעיצוב הבית. סגנון העיצוב מאד נעים ורגוע והם משתפים פרויקטים שלהם תוך התמקדות בחומרי הגמר והאקססוריז.

HOME AND  HOUSE

ערוץ יו-טיוב קנדי מרשים עם המון פרקים שבהם מציגים פרויקטים של מעצבים שונים. המעצבים מספרים על הפרויקט, על קו החשיבה שהוביל אותם לעיצוב ועל הסגנון והפריטים שנבחרו.

ועוד המלצות מעניינות:

ABSTRACT

תוכנית של נטפליקס בעלת שתי עונות שבמרכז כל פרק מוצג מעצב מתחומים שונים למשל, עיצוב פונטים, עיצוב נעלים, עיצוב תפאורה להופעות וגם אדריכל. הסדרה עשויה היטב והצילום שלה מרהיב ביופיו. בכל פרק ממש נכנסים לראש של המעצב והוא חושף את תהליכי החשיבה שלו, האג'נדה שלו והתהליך שעבר לאורך הקריירה. הפרקים מעוררי השראה ומעניינים מאד.

חדשנות דרך חשיבה עיצובית

קורס חינמי של קמפוס IL שמכיל סרטונים קצרים בנושא חשיבה עיצובית- Design thinking שאמנם מדבר על חשיבה לצורך פיתוח מוצר, אבל בעיני פותח את הראש ומעשיר לכל אדם. ממליצה בכלל לשוטט באתר ולחפש קורסים נוספים חינמיים.

Dז – חדשנות דרך חשיבה עיצובית

וגם סרטונים שלי שעוסקים בעיצוב ושיפוץ הבית, תמצאו כאן

צפייה מהנה

הירשמו לקבלת עידכונים, פוסטים בבלוג והטבות >>